Hur trött kan en Ashley bli

Hemma

Vilken underbar vecka vi har haft. Semester i all ära men kl:08 ringde väckarklockan och då vankades det frukost och vid kl:9 låg vi vid poolen och där låg vi till kl14 eller längre, då började våra magar bli hungriga. Så in i duschen och gjorde oss i ordning för att senare kliva ut från hotellet och va lika dyngsura igen ....... vilken värme!!!!!! Efter lunchen gick våra ben överallt kors och tvärs i genom staden både högt och låg. Vi gick allt mellan 2-8 timmar varge dag ;-D bra va! Men med tanke på alkohol konsumtionen så kan jag säga att det behövdes, det var inte förren Ida och Christoffer kom ner som vi drack vatten, annars har det varit öl, mojitos och kaffe, är det semester så är det ! Vi har sett så underbara byggnader, utsmyckningar, fontäner, trappor, människor så jag är helt såld på Barcelona, vilken stad, alla är ute sent gammal som ung och sitter på ett caffe och riktigt umgås, spanska språket är som en ljuv melodi, vi satt offta tysta och bara njöt av atmorfären. Jag kan inte det här med att föraöver bilder till datorn så dom får komma vartefter ;-D när mina kära flickor kommer hem.

Igår

Gick vi härifrån till gamla stan för att shoppa lite och framförallt röra på sig, när vi kom hem igen värkte mina ben så pass att jag fick ta ett kokhett bad, 5 timmar va vi ute och kl19.30 så var det fortfarande 30 grader varmt och idag verkar det inte bli svalare ;-)

Lekpark

Vi gick på en härlig prommis genom en lekpark och där sprang barn, hundar medans föräldrarna satt och fikade eller drack en öl hur mysigt som helst ;-)

Pool mys

Frukost och slappa står på schemat (ännu så länge)!!

Vi blev nyfikna på

Ida och Christoffers hotell så vipps gick vi på en väldigt varm prommenad, deras hotell ligger "bara" 8 kvarter härifrån och vi ska ha date på onsdag ;-) på vägen dit efter mycket letande hittade vi en restaurang som såg ok ut, jag tog kyckling och Björn tog kött dom kan inte krydda maten så som jag vill men men, en varsin öl gick också ner och sedan vidare på upptäcks färden. Vi hittade hotellet och kunde konstatera att det låg väldigt bra och att det såg lyxigt ut!!!
På vägen hem sög det i mojito tarmen så det var bara att leta på en bar, vi behövde inte leta länge ;-)

Takpoolen

Mysigt va ;-D

29 grader

Vi var ute och gick i 31/2 timme igår, vi letade efter havet ;-) och där va den. Ett snabb dopp bland alla 3000 människor styrde våra ben till hotellet igen och vilket hotell !!!!!! SUPER MYYYSIGT!!

Barcelona

Nu sitter min älskling och jag på Arlanda , i väntan på avgång dricker vi en varsin Corona Extra och "för njuter" att vi snart är i Barcelona ;-)

Båt

Ligger kvar en stund och njuter av gårdagen<3 oj vilken kväll!

Idag ska vi ut med Christoffer och Idas båt och bara njuta.

Barcelona

Efter fyra mojitos och en laptop senare åker vi till Barcelona på fredag och kommer hem nästa torsdag, jag älskar min älskling <3

Godmorgon

Jag gick upp kl07.15 för min date väntade på mej kl08.00 ;-) Rickard heter han och är stand in för Andereas (min sjukgymnast ) som är på semester....massage och töjning stod på min önskelista och det fick jag.

Igår kom Avis, Embla, Kinen, Linda, Ashley hit för vi skulle ner till Hökmossen, Linn, Walkyria och Björn följde också med, men väl nere stannade vi inte mer än 45 min för vi höll på att blåsa bort. Väl hemma fick barnen lunch och vi andra tog en fika. Det är bra mysigt att träffas sådär <3

Ikväll ska vi dricka mojitos för mojito kungen kommer och sover över med sin flickvän "Ida" ;-) vi ska bara mysa och dricka gott.

Solen och jag

Vi umgicks hela dagen igår, jag kom hem från jobbet (efter att ha suttit hela 10min under natten) och gick ut med Ilon, jag va sååååå mentalt trött att jag mådde illa. Väl hemma så bestämde jag mej för att "vila" i solen och vaknar senare kl:11.15 av att Linda och Ashley kom på besök. Efter fika och mycket bus med en underbar unge tänkte jag vila en stund till men det gick inte:-( för Björn åkte på ett stort larm ...... så jag hade problem att koppla av. Vid kl.18 kom min älskling hem och kl:19.15 åkte jag i säng, det är tur att jag jag har min älskling som vet vad jag behöver ..... SÖMN ...... sov 12 timmar och idag känns det utvilat i kroppen ;-)

Igår

Efter att jag jobbat natt styrde min bil hem för att plocka upp Emil, Ida och Christoffer, jag bjöd in "oss" på en båt tur ;-) med kudden i högsta hugg letade vi reda på en sovplats till mej och jag lyckades sova i hela 30 min !!!!!! Med den lilla sömnen åkte jag i säng kl19.30 för min älskling ville ha en glad Mia i morgon?!