Solen och jag

Vi umgicks hela dagen igår, jag kom hem från jobbet (efter att ha suttit hela 10min under natten) och gick ut med Ilon, jag va sååååå mentalt trött att jag mådde illa. Väl hemma så bestämde jag mej för att "vila" i solen och vaknar senare kl:11.15 av att Linda och Ashley kom på besök. Efter fika och mycket bus med en underbar unge tänkte jag vila en stund till men det gick inte:-( för Björn åkte på ett stort larm ...... så jag hade problem att koppla av. Vid kl.18 kom min älskling hem och kl:19.15 åkte jag i säng, det är tur att jag jag har min älskling som vet vad jag behöver ..... SÖMN ...... sov 12 timmar och idag känns det utvilat i kroppen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0