Hemma

Vilken underbar vecka vi har haft. Semester i all ära men kl:08 ringde väckarklockan och då vankades det frukost och vid kl:9 låg vi vid poolen och där låg vi till kl14 eller längre, då började våra magar bli hungriga. Så in i duschen och gjorde oss i ordning för att senare kliva ut från hotellet och va lika dyngsura igen ....... vilken värme!!!!!! Efter lunchen gick våra ben överallt kors och tvärs i genom staden både högt och låg. Vi gick allt mellan 2-8 timmar varge dag ;-D bra va! Men med tanke på alkohol konsumtionen så kan jag säga att det behövdes, det var inte förren Ida och Christoffer kom ner som vi drack vatten, annars har det varit öl, mojitos och kaffe, är det semester så är det ! Vi har sett så underbara byggnader, utsmyckningar, fontäner, trappor, människor så jag är helt såld på Barcelona, vilken stad, alla är ute sent gammal som ung och sitter på ett caffe och riktigt umgås, spanska språket är som en ljuv melodi, vi satt offta tysta och bara njöt av atmorfären. Jag kan inte det här med att föraöver bilder till datorn så dom får komma vartefter ;-D när mina kära flickor kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0