mormors hjärta

Jag följer gärna med och hämtar Walkyria hos sin pappa, men att inte få träffa hennes storebror som står i fönstret och storgråter för att han vill träffa sin mormor och inte får för dej är så FEL och jag blir så jävla ARG! Inte ens Linn fick han träffa utan han fick vinka från ett öppet fönster från sovrummet där han skriker och gråter när vi åker iväg, hur tänkte du där, sätt dej in i hur han mår och vad han tänker. Att du inte tycker om mej skiter jag i, men utsätt inte barnen för något sånt här igen, det är inte barnens fel att vuxna inte kommer överens, visa istället att allt är ok, för verkligheten hinner alltid i fatt, förr eller senare. Jag älskar alla mina barnbarn och det finns inget du kan göra för att ta den kärleken ifrån mej, för han är mitt barnbarn också, så spelar det ingen roll vad du eller någon annan tycker. Var en stolt far istället och var glad att det finns så många runt omkring som tycker om honnom och vill va en del i hans liv, det finns dom barn som ingen älskar och ingen har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0