Ännu en solig dag

I allas våra hjärtan <3 Idag har jag så här långt storstädat alla badrum+toaletter,prommat med Ilon, upptäckt att Emil INTE var hemma när jag vaknade kl:06.45 ..............?! Jä***** unge ;-) han hade cyklat till en "kompis" ........ HUM! Eget rum med egen dörr är väll det bästa med att ha fyllt 15 år eller? Funderar starkt på att åka och träna men väntar nog en stund till så jag hinner äta en gång till. Det jag skrev igår står jag fortfarande för, igår kväll när jag skulle sova och blundade såg jag den lilla goa, söta pojken som höll sig fast i balkongräcket med tårarna trillandes ner på kinderna, jag undrar vad han tänkte på i det ögonblicket när han ser att vi åker iväg utan att få en kram eller ännu mindre få bara komma ut och säga hej och hejdå? Mina tankar bara snurrar ......... Fick en briljant idè att på lördag ska vi ha en spontan grill kväll eller spontan? jag vill mysa med min familj vilket är det bästa som finns!!!!!! och det ska bli fint väder till helgen så vadför inte äta gott och MYSA! så kan vi fira att Björn har sagt upp sig från brandkåren och att Ida och Christoffer snart flyttar hem ;-) vi alla längtar så mycket, tänk att få träffas när vi vill och har lust + att det är gångavstånd för oss alla! Tänk på dom små som inte kan göra sin röst hörd........

Kommentarer
Postat av: Ida

<3<3<3 älskar dig!!!!

2013-09-03 @ 23:21:13
URL: http://sucre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0