Vem äger rätten att gråta?

Idag kommer min bästa syster på besök, vi ska gå över till Ida och Christoffer för att titta på deras hus, men även för att mysa och prata för vi kan verkligen prata om allt. Det är svårt att sitta bakom dator och skriva när hjärtat gör ont ..... äger jag rätten att gråta och va ledsen? äger DU rätten att gråta? Vem bestämmer? Ibland är livet "lite" för komplicerat för att förstå. Men INGEN äger mina känslor och INGEN äger rätten att säga till mej - Varför gråter du? det är inte du som är sjuk, men faktum är att när det händer så drabbar det alla och det blir inte bättre att stoppa huvudet i sanden och låtsas som om ingenting har hänt. Så frågan kvarstår .... vem äger rätten att gråta? Jo jag och ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0