Vattna blomman

Med värdighet ..... Om du vattnar för lite dör den, vattnar du den för mycket blir den sur ..... Blommor och människor är ganska lika faktiskt. Igår kom min kära syster och hennes dotter Kinen över på GOfika även Linda och Ashley kom, kaffe/te och kladdkaka med vispgrädde så underbart gott, när vi fikat klart gick vi över till Ida och Christoffers hus för en inspektion och dom har verkligen fått det fint, dom har öga för detaljer ;-D Sedan gick min bil till Järna där Ida fick en behandling av en sjukgymnast (fanns inga tider i Nykvarn) på vägen hem sms Linda och ville ha hjälp att storhandla, så min bil styrde först till Stenkullevägen för att hämta upp Ashley och Linda sedan vidare för att hämta upp Christoffer och sedan till Ica Maxi, vad gör jag inte för barnen <3 På kvällen kom Walkyria hem och gissa om det va mysigt, hon hittade fruktskålen så 4 vindruvor i handen och en i munnen, ett naggat äpple på bordet, en halv äten banan och en halv mandarin efter 10 min ..... så kan det gå. Och vad ska jag göra idag ????? HUM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0