Träning träning TRÄNING

Igår kväll åkte Björn och jag till WC för att träna, vi åkte sent så Christoffer slapp ta bussen hem utan han fick åka med oss :-D Ida skickade ett sms om vi ville äta kvällsmat hos dom!!!!!!!! Ägg, smoothie, rostad macka, the mm. mm oj så gott. Idag är mitt bäcken piss och jag vet egentligen inte varför, jag gjorde ingenting ovanligt igår, varken på träning eller hemma men Ida följer med på prommis på em och jag vet att det släpper då, inte pga Ida utan en rask prommis ;-) OCH är det någon som kan gå fort så är det Ida, den som har "gått" prommis med henne vet vad jag pratar om .... Walkyria var i sitt esse igår, jag köpte halsband på Hedlandet som hon skulle ha på sig, ett ville hon promt ha runt midjan ...... hon såg ut som en svart kvinna i bushen, vi skrattade så vi grät Linn jag och Ida medans Walkyria tittade på oss som om vi blivit helt tokiga !!!!!! Nä nu ska jag ut och kratta på tomten ...... Säg inget till min sjukgymnast för det får jag absolut INTE göra ....... säger han, men "stormen" tog inte ett ända löv från våran tomt och nu är det verkligen dags, jag får kratta sakta och säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0