Ont

Klantade mej rejält när jag skulle av longtail boaten..... en dam (ganska stor) klev av samtidigt som mej fast på andra sidan båten, precis när båten krängde till skulle jag hoppa av och fastnar med foten på relingen och landar med (bara) vänster ben men knäcker till så illa och jag hörde hur det kraschade i knät och utsidan av vaden, jävla skit!!!!!! Ont som fan linkar jag hem till hotellet, efter ha vilat på sängen ska vi ner och äta, gå rakt fram är inga problem men ta ett kliv åt sidan eller gå ner för en trappa eller vinkla foten uppåt känns det som om knät ska hoppa ur led. Nej jag har inte varit på sjukhuset och tänker inte det heller men fick dunder tabletter på Apoteket som hjälpt (någorlunda) och så tänker jag att det är bara att hålla igång så mycket som möjligt, så det så.


Kommentarer
Postat av: suzan

Nej Mia!Det får inte vara sant!!På beskrivningen låter det som om ledbandet har fått sej en smäll,linda ditt knä så svullnaden hålls nere,Många,många kryapådej hälsningar från mej :(

2013-03-05 @ 08:25:46
Postat av: Din mor!

Jag känner med dej. Förstår om du inte vill besöka läkare där du är. Ha det så bra som du kan. Krya på dej min älskling, kram från din mor!!!!!

2013-03-05 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0