God morgon ....

Igår hade vi ett litet kalas för Walkyria som fyllde ett år !!!!!!! Tiden går för fort ;-D och jag blir inte ett ända år äldre?! Hon fick av oss en pekbok med djur motiv och två Max böcker + en vår jacka som är mörkblå i botten med små vita prickar på, hon bara älskade pekboken med alla djuren och jagar oss med den för att sitta i knät för att ljuda och titta <3 Jag lyckades även halka ner för trappen och gjorde illa vänster ben (igen) klant ..... ¤%#=*`....FAN vad det gjorde ont, jag ringde till min sjukgymnast och fick en tid till i (dag) men igår hade jag INTE tid med sånt trams så i med en Citidon och fick bita ihop för att gå på stan med Linn, Ida och Walkyria som skulle få presenter, jag ångrade mej bittert i går kväll men men. Idag som sagt var jag hos min sjukgymnast och han klämde, tröck, böjde och konstaterade att min muskel fått sig en ordentlig smäll och har tejpat hela knät och utsidan av smalbenet, jag ska träna med (mys) rörelser och bara ta det lugnt på gymmet, när ska jag få börja ta i ??????? I tisdags var jag hos ortopeden och blev inget klokare av det men ska få en tid till MR, alltid nått och ev en remiss till smärtmottagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0