Borta bra men hemma bäst ...

Vi kom hem i lördags em. Hasse var gullig och hämtade oss från Arlanda, väl hemma möttes vi av Linda och Ashley, Linn och Walkyria och Emil, jag älsklar verkligen Thailand men hemma är ändå bäst. Vi har solat och badat druckit och ätit gott varje dag i två veckor och det känns i kroppen. Vi bodde i Krabi Au Nang och den stranden var i minsta laget för våran smak, vi älskar att prommenera så ........ ;-D Imorgon fyller Waklyria redan 1 år fy vad tiden går fort, så på kvällen ska vi ha ett mini kalas för dom som inte kan komma på söndag. Idag ska jag till Ortopeden på S-E sjukhus och träffa en läkare som heter Åsa och min sjukgymnast Andereas är gullig och föjler med för jag orkar inte förklara och försvara vad som hänt och varför jag har ont. Kram och ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0