Träning

Jag gick av i onsdags efter ha jobbat, på kvällen hade Björn och jag bestämt att vi skulle träna !!!!!!!! Amenhallå !!!!! Ja kondition är en färsk vara men ! efter 15 min på crosstrainern höll jag på att dö, men det va skönt, vi tränade igenom hela kroppen men fokus på rygg och ben.

Igår fick jag tokfnatt,(jag fick sovmorgon och frukosten framdukad av Linn) Linn tog Ilon på en morgon prommis medans jag städade undan julen med Walkyria och lite därtill, dammsugaren gick varm i nästan fyra timmar och då är storstädningen av soffan inte med, Emil fick nya datamöbler, dammade, skurade, tvättade + mycket mer, så sammanlagt höll jag på att fara runt i sex timmar här hemma innan vi åkte in och tränade :-O jo ni läste rätt, JAG ska, JAG kan och JAG vill ha en kropp som håller för mej och allt JAG vill göra ;-)

Idag ska Emil upp tidigt 10-11 han ville besöka mediamarkt och "titta" på en ny datamus, han spelar sönder dom ganska så snabbt, medans jag ska roa mej på affären.

Ikväll är det åter jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0