Igår

Var Linn Walkyria Tess Ashley och jag på Ikea och handlade barnstolar, den vi har är bra men det finns bara en och nu är båda bebisarna så stora att båda behöver en varsin stol, Linda hade sminkning med plåtning och behövde hjälp med Ashley hela dagen, jag tog med bärselet och hon hängde där så snällt och tittade ;-)

Inatt har jag jobbat x-tra pga sjuk personal, vi hade en förl. så det va lugnt vilket vi behöver ibland !

Idag ska jag till min Läkare Margareta och ev få en tid för MR, datortomografin visade ingenting förutom en cysta på 2,5 cm vi ena njuren och det är inget farligt, det är mera vanligt att ha en eller flera cystor än ingen ?! Jaha. Nog om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0