Ashley

Fick äran att vara barnvakt när Linda tatuerade sig ;-) hon är en så snäll och go unge <3

Igår kom Ida, Christoffer, Linn, Walkyria, Linda och Ashley hit, vi gick upp till Terassen allihopa även Emil ;-) lunch för endel och frukost till mej !!

Walkyria var i sitt esse på kvällen, så busig och så glad, Ida duschade henne efter kvälls maten och Linn skulle sätta på en blöja efteråt, Walkyria ville sitta på pottan eller bara leka så Linn sätter henne i sitt knä och Walkyria vägrar släppa pottan, så där sitter Linn med Wakyria i knät som håller sin potta i sitt knä, Linn försöker lirka på blöjan ändå och Walkyria lyckas rymma med blöjan bara uppdragen till knäna, hon försöker spring iväg och det ser så roligt ut att vi skrattar så tårarna rinner, hon är inte sen med att haka på och skrattar lika mycket, vilken kväll ! FAMILJEN TAIKON ...... När Linn och Walkyria åkt till sitt hjälpte jag Ida och Christoffer så dom fick handla så bilen styrde till Willys . Jag var hemma vid 21.00 och lagade mat till Björn och mej, Tacco kyckling i pita bröd !!! så gott, en halv film hann jag med innan mina ögon sa ifrån (vaknade 12)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0