Viken dag !!!!!

Linn ringde och väckte mej i morse och sa att hon skulle på koll kl:10 ..... bara att stiga upp, frukost, prommis med Ilon sen in till Linn och vidare till förlossningen. Hon fick en sovdos och stannade kvar och jag åkte hem. Väl hemma möter jag Linda som gråter och säger att hon blöder igen och vill åka in till sjukhuset för en koll, bara att sätta sig i bilen igen och in till akuten, väl där fick vi vänta i nästa 21/2 timme innan " min" favorit gynekolog kom Johan A och gjorde ett ultraljud, där hittade han problemet placenta praevia ...... DÅ SÅ.
När allt va klart ringde Chatrarina från jobbet och tycke att jag kunde jobba inatt eftersom jag ändå skulle va där med Linn så mao jag jobbar inatt ;-)

Jag skulle egentligen ha varit ute och eldat hela dagen men fick nu istället göra köttfärssås till dom hungriga.

En något slut Mia säger nu god natt och på återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0