Solen skiner och .....

Bilen är tvättad och skiner så fint så, jag har nog inte tvättat henne på ett ÅR pga. ryggen, jag vet att min älskling har dammsugit och städat ur bilen men inte tvättat ..... JA JA nu är det gjort och det tog 2 1/2 timme ..... PUH!

Igår fick jag ett ryck här hemma när solen lyste in och såg allt skit, så fram med dammtrasan, dammsugaren och skurmoppen när det lilla enkla va gjort gick jag på tvätten sen fick jag tråkigt!!!!!!! Jag ringde Linn och frågade om dom ville följa med till Hedlandet (igen) dom va inte svårövertalade iaf ;-D, på vägen hem säger Linn att hon skulle få en telefon bänk av en som bor i Nykvarn och hon frågade snällt om vi inte kunder svänga in och hämta den, HA bänken fick platts i min bil sen va det fikastopp hos oss. Ida hade gjort en beställning från Hedlandet som vi levererade på Ica Maxi och så kunde jag passapå att handla lite också innan Linn och Max fick komma hem.

När vi hade ätit skulle Linda hem till sin pappa och eftersom hon ska ta det lugnt fick hon skjuts och Ilon skulle ut så vi gjorde två flugor på smällen ;-) sen dog jag här hemma av trötthet, kl:22 sa jag tack och godnatt, jag kunde ha somnat redan vid kl:20 men jag vill inte somna innan Emil...... eller?

Vi ses ...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0