Jag höll på att frysa ihjäl

Igår kväll, när jag är trött och har nått en viss minigräns med sömn då fryser jag inifrån, det spelar ingen roll hur mycket kläder jag har på mej ....... jag fryser ändå !!!

Inatt har Prinsen fått bott i tvättstugan inlåst ;-) för idag ska hon till frissan
MOAHAHA Det är det ända sättet eftersom fröken inte vill bli borstad då blir hon rakad !!!

Inte för att låta tjatig men vi åkte in till Walkyria igår och nosade,pussade och träffade Max föräldrar för första gången, jag måste säga stolt att vi skötte oss jätte bra !!! eller hur Linn ?! Jag ska bjuda hem alla till stor fest när alla orkar och kan ;-D Här ska firas !!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0