En underbar söndag .....

Den här veckan har gått fort och det är redan söndag, vad har hänt och vad har jag gjort? JO jag har ägnat den åt mina barn, Linn och Walkyria har varit här, även Linda som har pappa vecka, Ida och jag har tränat, Lola och jag har hittat en härlig runda på Mörby som är hur lång som helst som vi går varje morgon.

Igår så kom Linn, Max, Wiking, Walkyria, Tyke, Linda, Ida, Hasse och Emelie hit och vi grillade och drack gott vin + öl
Ida sov över hos oss inatt så henne skjutsade jag till jobbet vid kl:08.30 ZzzzZZzzzZZzz något trött mamma ;-)
På vägen hem så ville Linn att jag skulle titta på Tykes öga som Ilon lyckades bita hål på igår, nej inte själva ögat utan under där kindbenet är så idag är det svullet och kladdigt. Jag hittade ett märgben på tomten och det va inte Ilons, jag såg inte vad som hände men jag hörde att någon av hundarna sa ifrån, eftersom inte Ilon har någon skada så kan jag lätt räkna tu vem det va ..... Fortsättning följer.

Idag så är det storstädning på schemat efter gårdagens fest ;-D

Tack alla för en underbar dag/kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0