Ännu en dag i väntans tecken ......

Idag har jag ..... Städat, vikt tvätt, torkat av nästan allt här hemma det är inte roligt när solen lyser in genom fönstret och dammråttorna dansar hambo !!!
Till lunch åkte vi till terassen och gottade oss, jag hade ingen ork kvar att laga mat. När vi satt där så fick jag en snilleblixt, vi åker till Plantagen och köper blommor, sagt och gjort, på vägen in skickade jag ett sms till Linn och frågade om hon ville följa med och självklart ville hon det, med en härlig "pingvin" stil följde hon med oss runt och shoppade blommor och annat fint till hemmet. Sedan gick vi till Rusta vara för att kolla men vi insåg att Ica Maxi lockade lite mer så bilen fick hitta dit.
Emil fick vackert följa oss flickor vart vi än gick ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0