God morgon ......

Fullmåne = Lite sömn, jag har nåt tagit världsrekord i sängsnurrning inatt och vaknat säkert varje halvtimme ( känns så iaf) men det är inte synd om mej för snart ska kudde och jag kampera ihop.

Gick upp kl:07 och väckte även Emil runt den tiden, vi åkte ner till VC till kl:08 jag fick bli sträkt och Emil fick en ny tid för omläggning av tårna, han fick äran att gå hem med Ilon så jag kunde åka in och träna med Ida. Så nu står jag här i köket och gjort allt som stod på listan så ......... vad ska jag hitta på nu då ????!

Linda stannar ett par x-tra dagar hos mej ;-) vilket jag njuter av väldigt mycket !!! Det är mysigt att pussa och krama henne så länge hon nu vill och även om hon inte vill så TAR jag en ändå ;-) HA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0