God morgon ......

Jag har varit jätte trött denna vecka ...... hum ..... sympatigravid ????? jag har tom somnat i soffan + vilat middag !!!!! eller så är jag bara allmänt trött men skyller på mina gravida döttrar ;-)

Ikväll ska vi träna, vi brukar åka in och va där till kl:17 men då finns det knappt någon plats så ikväll åker vi in så vi är där till kl:20 lite sent men förhoppnings vis så är det mindre folk.

Ilon är rastad så nu ska bilen styra in mot Ica Maxi (men först ska Linda få skjuts in till sin praktik) jag lovade min familj pannkakor till middag då behövs vetemjöl och lite annat gott till, så min eftermiddag kommer jag stå vid spisen och steka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0