Blommor .....

Fick jag av Ida i fredags för att jag är en sån underbart snäll mamma som hämtade henne efter jobbet och skjutsade henne hem ;-)


Även Linn va hos oss när jag vaknade, hon låg i soffan som en hög gravid kvinna i sina bästa dagar, jag kan säga att utav 20 kuddar så fick vi andra dela på två ?????! hon ville ligga bekvämt ;-) och självklart fick hon det.

På kvällen åkte vi alla till Goggos och åt middag.

Igår gick vi upp tidigt för att köra slut på hunden så han kunde ligga och ta det lugnt under dagen medans vi åkte till Strängnäs för att köpa en bäddsoffa, vi tycker att det är viktigt för dom som vill kan få sova över, barn, barnbarn och vänner ska kunna göra det!!!!!!!!
När vi kom hem så beställde Björn även en till tv, för när inte rummet används till sovrum sä är det ett spelrum.
På kvällen åkte vi alla på bio, Emelie och Hasse bjöd oss, vi såg på Sherlock Holmes ..... Vilken film !!!!!!!

Idag har vi tränat med Ida "en trött sådan" och storstädat, så nu ligger vi i soffan och är supernöjd med helgen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0