Torsdag och fredag .....

Förra veckan va Linn och min tid tillsammans, vi åkte till IKEA ena dagen och Hedlandet andra men ingen bebis !!!! Hon flänger runt hemma och fixar med allt, långa prommisar och fikar på stan men ingen bebis !!!!! Jag har föreslagit en sak ........ men Max säger NEJ ;-)

Idag blev jag väckt av Ida, hon hade dukat fram frukost och allt, hur gullilg är inte hon! Efter en underbar "morgon" så styrde bilen mot Hedlandet "igen" och dom som shoppade va Linda och Ida dom hittar alltid fina kläder och inredning, vi åkte sedan hem och åt middag innan bilen åter igen styrde iväg mot en annan riktning, nämligen Södertälje där vi stor handlade ...... tur att jag har en Yaris ;-) eller nått !

Nu sitter jag i soffan och är helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0