Pass ?????

Ja ja, allt ordnar sig ;-D

Jag jobbade sön,mån och tis. natt och sov " bara" tre timmar på onsdagen, för kl 13.00 hade jag en tid hos gyn. på vägen därifrån plockade jag upp Ida från World Class, hon skulle jobba så bilen fick styra förbi Ida Maxi. Väl hemma fick jag ett ryck och gjorde mat köttfärssås, pannbiffar med gräddsås och Chili con carne så barnen har lite mat att värma. Jag tvättade tre maskiner och åkte sedan in med Linda för att storhandla med Björns "kort" ;-D 1983 kr fattigare och 7 kassar med mat och div.andra mycket bra varor kom jag hem helt slut i kroppen/knoppen.

Igår hade jag Linn hemma hela dagen, vi lagade mat och pratade en massa om allt och inget, innan hon kom passade jag på att storstäda här hemma (Ilon och Prinsen stökar ner mest) dammade, dammsög och torkade alla golv, skurade toaletter mm mm ......... HUM!!! På kvällen åkte jag och fick mina ögonfransar bort tagna, dom har vuxit för långa och många fattades så nu får dom vila ett par veckor. Vi skulle ha tränat igår med jag somnade på soffan en timme och jag insåg att min kropp orkade inte åka in så vi började packa inför resan i stället OCH ........ inser att mitt pass går ut om 4 månader ....... det måste vara giltigt i minst sex måndaer vid hemkomst UPPS! vi åker lixom i morgon!!!! ....... Jag ringer polisen och förklarar läget och hon säger med lugn röst att
- Åk bara upp till Arlanda mins en timme innan ni tänkt så fixar det sig ;-D
YEAAAAAAA

Idag kommer Linn igen och vill ha lunch...... så här kan jag inte sitta!






En kall morgon ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0