White sand beach Krabi

Vi har beställt en resa till Thailand och vi åker den 22 Feb. Vi skulle egentligen inte åka dit men ..... vi skulle "bara" titta lite och så vipps !!! Men det är våran julklapp till varandra ;-)

Ni undrar säkert vad jag gör vaken nu? Jo, Ida behövde skjuts till jobbet och Christoffer va gullig och lånade ut henne till oss, det är lättare att åka härifrån. När bilen sedan stannade i Nykvarn så ville Ilon gå på prommis och det är med livet som insatts ..... FY vad det är halt och på våran ingång är det BARA IS!!!!! Det känns i hela kroppen när jag kommer hem.

Inatt jobbar jag och Björn tog X-tra jour, Emil är hemma med en kompis och ska skjuta smällare vi är en helylle familj !

Inatt va det lögnihelvete att somna, Björn gick upp vid kl:01 och lade sig på soffan för han var klarvaken och jag somnade nog inte förrens vid kl:03 och jag är ännu inte trött (men det kommer)

Igår kväll var Ashley och Linda hos oss och den lilla fröken har hittat sin röst och den är INTE nådig, hennes toner kan väcka döva, vi försökte titta på TV men hon överröstade den hela tiden, tur att filmen var med text ;-D
Jag hoppade som en groda framför Ashley och hon skrattade så gott, det finns inget goare en barn skratt <3

Kram på er så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0