Vilken helg <3

Linn ringde och väckte mej i fredags och bjöd in sig och Max på mat, inget planerat, så innan vi lagade mat åkte vi förbi Ica Maxi och handlade grillat, Linn, Max, Linda, Hasse, Emelie, jag, Björn och Emil kalasade på fredags myset. På lördagen så fick vi ett ryck och började renovera Lindas fönster + klippa gräsmattan + hämta plattor hos grannen som han skulle slänga ;-) Björn fick äran att lagamat så det fick bli Goggos Pizza. När vi sitter i soffan på kvällen och tittar på film efter dagens jobb så sms Ida och undrar vad som händer i kväll???? HUM ....... kl:20.30! Mao. så åkte vi in till Södertälje och hämtade våran prinsessa ;-) Eftersom Linda inte hade något fönster i sitt rum fick Ida sova i våran säng och Björn på soffan " han är så snäll". Då är vi framme på söndag nu och klockan ringde vid 09.30 FRUKOST!!!! Jag är alltid hungrig vid den tiden på dygnet, vi skulle till skogen och såga träd (igen) så jag kokade och stekte ägg till oss alla och tog med mackor, för fikabröd räcker inte i magen när vi jobbar som vi gör, Ida stannade hemma och förberedde maten till kvällen, sallad, klyftpopatis och grillat så Ida, Cristoffer, Emil, Hasse, Emelie, Björn och jag delade bord på kvällen. Vid kl:21.00 så styrde bilen till Södertälje och då var jag trött, på vägen hem så riktigt längtade jag efter min säng !!!!! Alla borde ha sådana underbara barn som vi har, dom är bara bäst.

Tack alla som förgyllde våran helg ;-)

Kram på er alles!!!!






Love you all !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0