SMS-inlägg

img_0854 (MMS)

Vilken dag "igår", började med en prommis med Ilon sedan in till stan för att hämta upp Ida som ville följa med mej till World Class, jag hade en PT tid kl:10.00. Efter den tuffa timmen gick vi till ett Cafè som ligger vid maren och åt lunch och runt hörnan ligger blodcentralen, vi slank in och 5 min senade ligger jag där med en nål i armen och framför mej sitter Ida med stora ögon och säger högt: - FAN vilken STOR nål!!!!!!! Tussan satt iaf. kvar och tittade på. Efter det gick vi på stan och letade efter en present till Robbin (som förövrigt fyller 22 år idag), när vi var klara så fick Ida skjuts hem. Jag åkte förbi Ica Maxi på vägen hem och storhandlade, väl hemma så hade Emil en vän och 10 min senare kom Linn och Wiking ;-) hon hade inte tid med oss på lunchen så hon bjöd in sig på middag istället. kl:18.05 var Wiking så trött så jag följde med dom till bussen och även Ilon fick följa med, på vägen hem så ringde min älskling och frågade om vi skulle åka till Videon och fika med Hasse och Emelie .......?! klart vi skulle, när vi var klara där så ville Emelie att vi skulle följa med dom hem och titta på deras nyinköpta golvlampa, sagt och gjort, en öl senare styrde våran bil hem. Jag var så trött i min kropp igår att jag var gråtfärdig, men idag mår jag bättre ;-) Linn kommer om en stund, hon ska följa med till Vet. med Prinsen som ska bli av med pälsen MOAHAHA!!!! Bilder kommer senare !!!!!!! Nu måste jag röra på mej igen, jag väckte mina lårmuskler till liv igår ...... vilket känns IDAG!!!! Kram på er alles!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0