God morgon .....

img_5934 (MMS)

Igår vaknade jag vid kl:12.00 med ett tyck och kände hur blåsan höll på att rinna över ....magen kurrade och ville ha frukost inte kul, mindre kul var det att ringa och fråga när Linda skulle komma till Gnesta för att åka vidare till Frankrike, vi hade en timme på oss att tanka bilen, Linda skulle duscha + packa det sista men vi hann kl:13.52 var vi där !!!!! STARKT jobbat. Jag ringde min underbara syster och som tur var så jobbade hon inte utan var hemma och bjöd på fika, vi satt och pratade av oss rejält.....mycket och länge. Tack snälla för att du finns ;-) På vägen hem åkte jag "förbi" Södertälje och kramades med Linn som behövde stöd, ursäkta men hennes ****** till far har inte många korvar på grillen ibland ... PUNG.SLUT !!!! Jag är så glad att jag ska bli mormor och jag vet att jag kommer att bli den bästa mormor som finns till den lilla flickan Grattis Max och Linn <3 Idag åker jag med Ida till Solberga Caffe och myser lite, vi behöver det ;-) Kram på er alles!!!!!


Kommentarer
Postat av: Den så kallade idioten.

Nice att du skriver vad det gäller också!

Men som sagt Alla får ha sina åsikter om det.

2011-09-29 @ 11:32:34
Postat av: Mamsilainen

Ja du Peter, alla får ha åsikter men att såra sina barn får man sota för senare. Att lyssna till skvaller och tro innan man vet och ta reda på fakta är inte vad en pappa ska hålla på med.

2011-09-29 @ 14:14:47
URL: http://mamsilainen.blogg.se/
Postat av: mormor o farmor också

Jag är också så lycklig över att vara mormor o farmor! Men allt måste delas på alla barnbarn eller? Ibland så känns det som att allt tas för skjälvskrivet. När kommunikationen inte funkar, så blir det fel. Ibland så finns det inte plats för en men ibnald finns det plötsligt alltid plats för fler. Varför? Har jag missat något?

2011-09-29 @ 14:26:49
Postat av: så kallade idioten.

var ju det jag gjorde.

och hon sa att han var det ena.

så vad gjorde jag för fel nu då?

eller var det bara för att jag inte

stöttar hans synsätt?

och min dotters bästa är ju det jag går efter.



men nog om det här i din blogg.

finns nog roligare saker att skriva om

än om vilket synsätt man har.



jag har i alla fall fått sätt mitt barnbarn.

och hur min sötnos strålar när hun pratar om det.

2011-09-29 @ 16:25:34
Postat av: mamsilainen

Men Peter, Max är inte välkommen hos er pga hans åsikt och då väljer Linn Max istället för dej.



Mamma allt har med kommunikation att göra, men jag vill inte höra

- Va????? ska HON med!?

Då blir en tigerhona och det står jag för.



Men nog om det.

2011-09-29 @ 17:39:57
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0