God morgon ......

Vaknade kl:14.30 och ...... ja var hungrig (ovanligt va) ....... ja ja.

När jag och Lola var ute med hundarna i morse så måste det ha varit den råaste morgonen hittills,
tjock tröja, fusk polo, vantar och jacka ändå så frös jag =-( hur fan ska det gå i vinter om jag fryser såhär mycket nu ???

Min läkare Margareta är den underbaraste läkaren jag har haft hon hem och frågar hur jag mår och undrar om jag vill ha cortison sprutan tidigare eller om jag ville vänta, jag fick välja !!!! Men vadför vänta det är bara att köra.



snygg den blev då ????

Nu ska jag klä mej sedan ska vi bege oss till Hedlandet och införskaffa kläder till Emil, typ en helt
ny garderob .....

Kram på er alles!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0