Fördelen med att jobba natt är ...

Att när jag stiger upp på morgonen så vet min kropp att vi ska dit igen om bara ett par timmar ;-)


Jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater, lyckan är gjord <3

Jag har haft en helt underbar helg med utgång i fredags ....
Linn och Wiking hos oss i lördags ......
Linn, Wiking och Max i söndags .......
+ att Linda har varit hos oss hela veckan ;-)

I måndags så åkte Ida och jag till Telgeakuten för ett återbesök och hon
hade lyckats sänka i sänka bara 17 nu !!!!!!! sedan vidare till Moraberg
där vi träffade ...... jo ..... Wiking och Linn vi gick runt och strosade lite.
Ida och jag fortsatte till IKEA men där kammade vi hem 0, jag vill ha en
vit trä persienn 160cm, men dom har slutat med just den storleken =-( FAN!!!
Vidare hem för Emil skulle till VC för omläggning av tån ...... och där säger jag
ingenting mer.

Igår så va det min tur på VC för en liten injektion av kortison i höften eller slemsäcken
jag trodde att det skulle göra ondare men ......

Idag så fick Emil åka ner till VC själv för omläggning och både han och personalen tyckte
det så bättre ut, så jag håller alla tummar att infektionen ska ge med sig.

Kram och hej leverpastej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0