Vilken natt .....

Jag, Lola och MickiZ åkte in till World Class igår kväll och tränade Pilates i 45 min, gick skit bra, jag va riktigt nöjd med mig själv. På vägen hem börjar min hals att svida och kännas konstig och innan säng gång vid kl:23 så kunde jag inte svälja =-( FA FAN FAN FAN ....... vill inte bli sjuk. Nu sitter jag här vid köksbordet och tycker synd om mej själv och har 38,3 i feber och halsen gör förbannat ont och MickiZ och jag som skulle träna idag, men det värsta är mitt jobb !!!!!! men men, finns inget att göra än att ringa och säga att jag inte kommer ikväll, jag har lixom kanske sovit 2 timmar min kropp gör ont.

Kram på er alles!!!!!

Kommentarer
Postat av: C

Roligt att du hittat en träningsform som passar dig!



Krya på dig!



Kram/C

2011-05-23 @ 06:50:17
Postat av: Din BrandMan

:-( Krya på dig, Bara ringa så kommer jag..

Prio 1!!!

2011-05-23 @ 07:09:26
Postat av: Anonym

Fy vad jag tycker synd om dej! Puss o kram från din mor.

2011-05-23 @ 10:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0