Vilken helg ...

I lördags kom Ida och Christoffer, Linda och Micke (som har varit här hela veckan), Emil med vänner,jag och Björn och en kort stund på  kvällen kom Hasse och Emelie ..... Vi har spelat badminton och boul, ätit god mat och druckit gott vin, solat, skrattat och bara myst. På söndags morgonen så blev det en halv sen frukost och senare på em. en lunch med kyckling, gräddsås och ris + en massa grönsaker till.

Kl: 17.30 började Pilates och min underbara festman följde också med, ett jobbigt pass med tanke på helgens goda!!!!! MEN vad gör det ;-D)) Tack snälla C för att Björn kunde följa med på "mitt" roliga !



Vi saknade Linn och Max med det kommer juh flera tillfällen <3

Denna vecka jobbar jag onsd och tors. natt, bara så ni vet ;-)

Kram på er alles!!!!


Kommentarer
Postat av: Din Brandman

Kan bara instämma helt! Och tack själv, mycket din förtjänst att helgen blir så bra! Promenera, Underbart!! ;-)

2011-05-16 @ 10:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0