Vilken helg ........ ;-))



Jag har hela helgen gått och roat mina arbetskamrater så fort jag öppnat min mun "kul att man kan roa några",
men min hesa och sexiga röst börjar ge med sig.
I lördags kväll när jag va på väg till jobbet ringer Linn och gråter i telefonen, hon fick lov att gå från stan till Saltskog eftersom busschaffören sa att Linn hade en ogiltig biljett "redan stämplad" så det va bara att gå hem med Tyke, vid Mariekäll kommer två stycken pittbull och attackerar Tyke och Linn blir livrädd (det var samma ställe där hon blev misshandlad tre veckor tidigare). Hon satt vid en slänt när jag kom och dom fick hoppa in i bilen och vi åkte till det stället där attacken inträffade, på balkongen sitter ett gäng killar och jag frågar om dom sett ett hundslaksmål? ena killen säger att:
- det var min hund och jag kommer ner!
Den hunder som det gälde har en avlivnings tid på tisdag då han är agresiv mot andra hundar. Tyke fick ett par bitmärken på ena frambenet men mår bra och killen var mycket ledsen för det som hände, även hans vänner stog och tröstade Linn.
Tyke fick leka med tiken i ca 20 min och allting slutade bra.

Äntligen ledig och solen ska titta fram, den är så välkommen.

Kram på er alles!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0