Vaknade till detta underbara ....



Väder och intog hängmattan en timme medans min goa festman
klippte gräsmattan <3 KÄRLEK KÄRLEK!!!!!!

Jag väckte Björn kl:07.15 och sa: - Nu är jag på väg hem så det
är bara att gå upp och klä på dej ......
han ville följa med på prommis. Vi åkte till samma ställe som Lola
och jag gick i fredags ... typ 3 timmar, vi gick lite lost "igen" som bara
vi kan men den skogen är bara så härlig och ville dela med mej.

Linn mår bättre och svulnaden börjar vandra ner över höger öga, hon
ser något lustig ut men vad gör det????!!!!!

Denna natt är den sista på 9 nätter sedan vankas sol sol och SOL +
värme som jag så länge har längtat efter, även träning och allt jobb
här hemma men min härliga familj har sett till att mina uppgifter
inte blir så många <3 Puss på er !!!!!

FAN ...... jo tandläkaren på tisdag =-( hade förträngt den ......
jag kanske glämmer helt =-) vem vet ?!

Kram på er alles!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0