God morgon alla friska ;-)

Idag mår jag toppen om jag jämför dom senaste dagarna, är just nu bara snuvig och är andfådd. Jag tog Ilon på en ganska så rask cyklentur nu på morgonen så han fick rasa av sig lite, nu ligger han i trädgården på sidan och är nöjd. Ikväll så har vi USK natt möte på jobbet kl: 20.00 avg. våran framtid och hur vi vill jobba och jag måste få säga att det är riktigt trevligt att träffa alla andra undersköterskor, för det blir inte så ofta när vi är tre natt gäng som alltid går om varandra. Annars under dagen tänkte jag tvätta och vädra ur alla baciller och få in ny underbar frisk luft, det är ett MÅSTE.
kram på er alles från snor Mia !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0