World Class ........

Igår kväll åkte jag och Björn in och tränade, vi var inte dom enda! varmt och mycke folk
gjorde att vi tränade bara 45 min och sedan åkte vi till gokartbanan för att titta på när
Emil åkte, han såg så stor ut när han körde, min "lilla" plutt kan köra!!!!! eller lilla och lilla
för ett tag sedan så mätte grabbarna i familjen sig för att se vem som är längst och Emil
kom på tredje plats, men nu är han på första!!!!!! Hur mycket kan en kille växa egentligen
och går det att stoppa utvecklingen,bara bromsa lite så mamma hinner med!!!!!

Idag ska vi till Gnesta för att fira min systers dotter Avis som tar studenten och firar
även hennes 20 års dag samtidigt. Ikväll har vi nattmöte igen + min jobbar natt
och innan allt firande och jobbande så ska jag hinna SOVA .........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0