Vad händer när vi inte ....



Bryr oss längre???????

Vi ska till Gnesta igen och fira Alex Larsson som tar studenten idag Grattis!!!!!

Natten som var kändes kan jag lova, vi satt första gången kl:02.30 och då
dunkade fötter och ben rejält, jag var på BB sidan men förlossningen
behövde oss mer och vi gjorde så gott vi kunde ;-D))
När jag vaknade så hade jobbet ringt på min mobil och frågat om
jag kunde jobba natten som kommer, men min kropp säger nej.

Min fråga idag gäller: Vad händer när vi inte bryr oss om varandra längre?
Vem har rätt att bestämma hur vi bemöter varandra?
Är vi så jävla självupptagna att vissa i livet inte finns?
När ni en dag sitter där och har problem, har ni då rätt att kräva hjälp?
Att välja ödmjukhet mot vissa runtomkring när dett passar, men inte mot andra
har vi då rätt att säga ifrån?
Jag bara undrar: Hur tänker ni?
Jag vet iallafall en sak och det är: Jag tänker fortsätta vara en sådan
bra mor och vän jag kan.
Men jag har svårt att förstå hur man bara kan välja bort?????????
Vissa saker sitter djupt och kommer aldrig försvinna från mina tankar.


Det är min blogg och jag får skriva vad jag vill och tänker.

Livet är för kort för att inte bry sig. Var rädd om varandra, vi har bara ett liv.

Kram på er alles!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0