Mera piller till folket .......



En underbar frukost med "hela" familjen, ja även
Emil vaknade ;-D)) eller blev väckt och när ändå
alla var vakna så vad passar bättre än att alla fick
följa med på en prommis till affären och köpa
maskindiskmedel och Emils mjölk .... Moahahaha

Min goiga arbetskamrat ringde och vad jag saknar
henne <3 Hon är hemma och är sjukskriven jag
bara längtar tills hon blir bra igen, det är juh lixom
vi och vi är bäst ;-)

Jag väntar på att Dr. Margareta ska ringa om röntgen
svar, en del av mej vill att det ska synas något och
en annan del vill att ryggen ska se 100% bra ut men då
undrar jag vadför den gör så jä... ont?! (aldrig kan
jag vara riktigt nöjd) hursomhaver så vill/kräver
jag sjukgymnastik vad dom än hittar eller inte.

Nu väntar gymmet.

Kram på er alles!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0