En ganska så söndersoven ...



Natt med många snurrningar både till höger och vänster, jag vaknar lixom
varje gång jag rör på mej :-( Men nu JÄV.. har jag fått en tid till VårdCentralen
kl:09.00 ska jag få träffa Dr.Margareta och berätta om mina problem och förhoppnings
vis få hjälp med allt jag ber om.

Igår planterade jag/vi eller "bara"(Björn) nya blommor i våra fina krukor på altanen, vi åkte
även och köpte Scrabble som vi spelade igår ett mycket underbart spel och klurigt ;-)

På återseende mina vänner ;-)

Kramizzar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Men hjärtat vad har hänt, är även den yngre generationen utsliten. Hoppas du kan bli bra i din rygg så du kan glädjas åt att vara ledig.Kram från AGDA

2011-07-12 @ 12:47:57
Postat av: mamsilainen

Min dumma rygg och bäcken håller på att gå av :-O

Jag har varit på röntgen igår och får svar i morgon om den visar något?! Kramizzar Mia

2011-07-13 @ 10:49:29
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0