Prinsen ....



Hos veterinären, hon tappar pälsen runt ögonen och hon har en sjd.
som kallas KCS= Torra ögon så fröken ska ha ögondroppar två ggr om dagen ;-)
lättare sagt än gjort!

Ilon fick sina tänder och tandkött fixat, dom skar bort Epulider= goda tumörer
som är vanliga hos äldre hundar och är inte farliga, han hade även i ena
örat en vaxpropp och även den fixade dom bort, när Ilon ändå sov så
passade dom på att klippa klorna KORT, men när jag tog ut Ilon från
bilen så upptäkte jag att NÅGON målat klorna med ROSA nagellack?!
hur pinsamt va inte det?  men veterinärerna fick sig ett gott skratt ;-D))
Men slut notan blev 2858 kr.

Idag ska jag till stan och träna med Ida och på em.ska jag på utv.samtal
med Emil.

JO igår åkte vi till Södertörnshantverksgymnasium och hämtade LInn`s
alla betyg och papper, vi letade efter Rektorn ett tag, men han visade runt
några personer så han va lite lurig att hitta ..... men han såg till slut att VI
såg honom i matsalen så innan vi han upp SPRANG han ner för att möta oss.
Dejan är Linn`s mentor på den nya skolan och han va snäll och följde med oss,
han är även vicerektor, så när vi ville ha alla papper så fanns dom på
skrivbordet redan, utskrivna, klara men inte skickade, jag frågade vadför han har strulat?
till svar fick vi :
 - Vi har hafr data haveri ......
Då frågade jag vadför han ringde och berättade en sådan simpel sak så hade det
inte blivit sånt strul
- Jag har väl inte prioriterat er! sa idioten
Hur fan kan en rektor va så jävla dum i huvudet!!!!!
Jo, så bad han om ursäkt om han åskmkat Linn skada .... finner inga ord!

Kram på er alles!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0