Nej, vi skrattade inte .....



Våra djur får stå ut med mycket, Ilon fick djävulsvingar och vi skrattade
så vi tjöt, han såg så dum ut.

Emil har lyckats klippa sina tånaglas själv och han vet INTE hur dom ska
klippas, så efter veckor med alsolsprit och förband så klarar jag inte
att få bukt med problemet själv VC fick gripa in och ut kom vi med
en burk Heracillin 750 mg 1 tablx3, LHP salva och en massa plåster.
Blir han inte bra nu så vet jag inte vad jag ska göra MEN han har
tånagelklippnings förbud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denna vecka jobbar jag min 5 nätters vecka så jag hinner inte
göra så mycket annat än att jobba och sova + ta hand om Emils tår.

På måndag är det Ilons tur att på träffa vetrenären, han ska få sina
tänder fixade, en framtand är halv och två tänder har tandkötts infl.
+ tandsten, han är juh så rädd så vi får väll se hur det går, även
Prinsen ska dit för hon tappar pälsen runt ögonen, dom glömde
titta på det sist så hon får komma tillbaka.

Kram på er alles!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0