Denna vecka har varit i ....



Träningens tecken .... Ond. tors. fred min kropp känner av denna
intensiva vecka, Ida är min PT och hon är INTE nådig
- Kom igen mamma 3x10 NU!!!!!!
Mys vikter tycker jag men INTE Ida ;-D)) hon gårpå som en
riktig bulldozer och jag behöver det <3, idag så fick vi en
vilodag tack snälla hjärtat.

Igår kom Hasse och Emelie på grill kväll och Linda+ Micke
Linn och Emil så vi blev ett gäng.
Min Iphone har kommit och jag försöker lära mej medans Linn
suckar HÖGT ....... men SNÄLLA mamma!!!!!!!!
alla är vi bran ibörjan ;-D)) även jag!

Ikväll så ska Emil få följa med Linn och hennes gäng på Bio, hon är
så go och snäll.

Kram på er alles!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0