Curling morsa JAG???









Mina underbara barn är det bästa som finns, jag vet att vissa saker kan
dom göra själva, men om jag har tid(vilket) jag offtast har så ställer jag
mer än gärna upp för  mina barn om dom ber mej.

Denna vecka är fullspäckad: Onsdag möte på jobbet på em. sedan jobba
natten.
Torsdag: Bilbes. kl:07.40, hundprommis sedan sova för att jobba en natt till.
Fredag: Prinsen ska på rakning kl:09.00 i Åkers styckebruk, även Ilon ska med
och visa sina tänder för vet. och han som är så rädd för vet. men vi bestämde
att om han inte vill gå in så ska vi inte tvinga honnom så kommer
dom ut och tittar.
Lördag: Hjälpa min bror att flytta.

Kram på er alles!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0