Töväder ....



Ida och jag va på gymmet och tränade igår ca 2 timmar, vi va helt
slut när vi kom hem och Ida deckade i soffan medan jag lagade maten ;-D))

Linn ringde på kvällen och ville ha skjuts från träningen i "Ronna"
hon hjälper en tjej med kickboxning ........
Ida och jag tog den gamla vägen till S-E eftersom vi skulle till Ronna
denna håla har två st skolor och hur svårt kan det va!!!!!!!!
Ida ringer och frågar vart är du?
-Här ...... säger Linn
-Vadå här??????
-Här, vid en tegelbyggnad!!!!!!!!!
Efter mycke prat i mobilen och letande i 25min kläcker Linn ur sig
-Det står kakelvägen på en skylt och jag tog buss 787
Men snälla Linn sa jag .......... Den går till Enhörna!!!!!
-Jaha .... men jag vet inte, jag hittar inte i Ronna ..... men
har inte Ida en GPS i mobilen?????
Sagt och gjort ...... och så styrde vi bilen mot LINA!!!!!
Kan inget annat än att säga ..... den genen har hon fått av mej ;-)))

Kram på er alles !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0