Ida kom och sov hos oss ....



Min lilla sötnos ;-D))  Ibland så behövs en mors/familj`s kärlek för att
ett magont ska försvinna <3

Fick fikafrämmande i söndags min mamma, Bosse och mormor, jag fick
ett pressentkort på Intersport och dit styrde min bil igår efter träningen
jag hittade ett par byxor, en t-shirt och ett linne, hade turen att det var
stor rea !!!!!!

Idag har jag en date med PT kl:14.00 han är även en sjukgymnast och
vi/han har kommit på varför mitt knä är paj och längryggen mår som den
gör, så det ska han hjälpa mej med.

Ska jobba ikväll, jag har bytt med en arbetskamrat som behövde ha
ledigt inatt och då jobbar hon min tosdag, inte helt fel ;-)

Kram på er alles!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0