Godmorgon ;-D

Jag har denna vecka varit helt slut som artist, där av bloggandet.

I tisdags så gick jag upp tidigt för att ta Ilon på en långprommis och efter det åkte jag in och tränade
med ida, gick hur bra som helst men Sessan började jobba kl:12 och behövde äta innan så
vi tränade lugnt. Sedan åkte Linn, Max, Wiking och jag till Skärholmen för att fynda på
mellandags rean tillsammans med alla andra fjortitolvtusen människor!!!!!!!!!
Jag hittade en väska och ett par nya tränings skor ;-)
Men jag måste ändå säga att Wiking är en helt underbar liten kille som är hur gullig son helst,
han satt i sin vagn, när vi tittade på kläder så ville han känna på blusar och alla färger va blå,
när vi kom till skorna så sa han : WOW !!!! och så tog han tag i ett par högklackade röd i lack
och så ville han prova ........ Max muttrade och gick, men Wiking va nöjd ;-) när vi tittade
på pälsarna så sa gullungen VOV eller mjau ...... expediten log.

Igår fick jag stanna hemma för huset behövde en uppfräschning och tvätten behövde min hjälp
fyra maskinger hann jag med + allt annat så jag är nöjd.

Idag så blev det en sovmorgon eller jag gick upp halv åtta för Ida skulle hämtas halv nio och lämnas till
kl: nio hos en tjej som gör fransar, hon kommer bli grymt snygg ;-)

Jo, våran babe va hemma och hade en lill fest med sin vän Ida härom kvällen, jag måste säga
att dom var tysta flickor trotts att fnittret bara bubblade i dom och det är så roligt att lyssna ;-D



Jag vill ha snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0