Blogg torka .....

Denna vecka har varit hur mycket som helst, flytt, jobb och hem = TRÖTT tjej ;-) Missade tiden till min läkare i tisdags kl:10, jag somnade helt enkelt så min cortison spruta får vänta :-( även om den behövs !!!!

Mina tankar far iväg och jag känner en irritation inom mej som växer sig starkare för varje dag och jag hoppas bara att den är väck innan vi träffas igen, tyvärr så är nog skadan redan för stor och det finns inga ord i världen som kan läka dessa sår.

Idag ska Ida och Christoffer flytta så på EM ska vi hjälpa till med det sista ;-D jag är så glad för deras skull.

Jag ska nog bita mej i tungan nu så att den inte slinter ..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0