Ännu en dag i regnets tecken ........

Det var med mitt liv som insats att gå på prommis i morse, glashalt och regn ......... Ja ja snön kommer väll lagom till sommaren.

Emil sover fortfarande och jag hoppas han är feberfri när han vaknar, för i morgon så är det (förhoppningsvis) den sista OP på tån !!!! jag är LITE less nu och det tror jag han är också.

Igår så fick jag äran att skjutsa två flickor till Heron, dom ville se på bio och som tur va så kunde Lindas pappa hämta, för när dom ska gå på nio bion så finns det inte så många affärer öppna och hur kul är det att bara vänta ??!
På vägen hem svängde jag förbi Ida och Christoffer och fick mej en kopp the, jag hade som sagt varit på BH skola och där hittade jag ett par strumpor (dom säljer även sånt) till min lätt frusna Prinsessa och handleds värmare, hoppas dom kommer till nytta ;-)

Idag tänkte jag träna på em. för hemmet kommer först idag ...... SER JAG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0