TNS = Underbart !!!!

Jag träffade sjukgymnasten i fredags = 4 dagar sedan och känner att mitt liv är på väg tillbaka
sakta men säkert, jag känner av ryggen men på ett helt annat sätt <3 <3 <3

Idag är det 16 grader (varmt) ......... Stranden eller stanna inomhus?????? svårt fall och doktorn grät.

Igår hade vi besök av Max och Linn vi spelade spel och vi åkte till Morris för dom ville ha hans mat
och senare kom Nettan förbi så Ilon fick en x-tra prommis runt gärdet + att hon kom med en massa
kläder till Emil från Adam som rensat sin garderob ...... herre gud och det var inte lite ..... Tack ;-D))

Emil sover fortfarande så jag ska nu passa på att smita ut med Ilon.

Kram på er alles!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0