Jag fick ingen utskällning ;-)



Men han skakade på huvudet och tyckte att det inte va så smart att träna två dagar i rad, men jag
frågade när jag kan komma i gång med träningen igen då sa han att jag fick bestämma det själv, dessutom
så lyfter jag inget "skrot" utan bara går på löpbandet och gör en massa pilates övningar som han visat mej.
Men ont som F** gör det så nu är det ännu mera tejp fast nu på utsidan av ben/lår för nu har jag inflammation
i slemsäckarna vid höftlederna pga min snedbelastning av ryggen, jag har gått som en kråka ett tag nu ;-)
Men träna ska jag göra men då försiktigt och BARA en till två ggr i veckan, fick även hem en egen TENS som
jag får låna i sex månader och ett bäcken bälte som är hur underbart som helst.

Imorgon fyller min älskade "Ängel" Linn 19 år och henne ska vi fira i morgon kl:18.00 med en massa goda
pajer + sallad och öl !!!!

Kram på er alles!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0